ВСП "Первомайський фаховий коледж НУК імені адмірала Макарова"
Оголошення сайту
There are no discussion topics yet in this forum
Skip available courses
Available courses
- Teacher: Анна Селезньова
- Teacher: Наталія Громова
- Teacher: Ірина Олександровна Островська
- Teacher: Андрій Доценко
- Teacher: Олег Вячеславович Калашніков
- Teacher: Тетяна Костюкова
- Teacher: Андрій Доценко
- Teacher: Олег Вячеславович Калашніков
- Teacher: Тетяна Костюкова
- Teacher: Олег Вячеславович Калашніков
- Teacher: Ольга Борисівна Калашнікова
- Teacher: Олег Вячеславович Калашніков
- Teacher: Ольга Борисівна Калашнікова

- Teacher: Ірина Сергіївна Бельська
- Teacher: Андрій Доценко

- Teacher: Ірина Сергіївна Бельська
- Teacher: Андрій Доценко
- Teacher: Олена Миколаївна Олійник
- Teacher: Олег Вячеславович Калашніков
- Teacher: Ольга Борисівна Калашнікова

- Teacher: Ірина Сергіївна Бельська
- Teacher: Андрій Доценко
- Teacher: Олена Миколаївна Олійник
- Teacher: Марина Ковалик
- Teacher: Марина Ковалик
- Teacher: Ігор Гуненко
- Teacher: Алла Адабір
- Teacher: Наталія Варецька
- Teacher: Алла Челюскіна

- Teacher: Євген Доценко
- Teacher: Наталія Громова
- Teacher: Марина Ковалик
- Teacher: Андрій Доценко
- Teacher: Олена Миколаївна Олійник
- Teacher: Наталія Варецька
- Teacher: Олександр Холодович
- Teacher: Наталія Варецька

- Teacher: Денис Анатолійович Бойко
- Teacher: Ольга Борисівна Калашнікова
- Teacher: Ірина Сергіївна Бельська
- Teacher: Ольга Борисівна Калашнікова
- Teacher: Олена Миколаївна Олійник
- Teacher: Наталія Михайлівна Чумаченко

- Teacher: Ірина Олександровна Островська
- Teacher: Наталія Михайлівна Чумаченко

Основними завданнями вивчення дисципліни «Комп’ютерна електроніка» є вивчення теоретичних основ аналогової і цифрової схемотехніки, включаючи принципи роботи напівпровідникових приладів та методів аналізу і розрахунку електронних схем; розгляд принципів роботи класичних електронних схем: підсилювачів, генераторів, перетворювачів, вивчення сучасної елементної бази електроніки: діоди, транзистори, операційні підсилювачі, інтегральні схеми; знайомство з програмними засобами моделювання електронних схем.
- Teacher: Олена Миколаївна Олійник

Навчальна дисципліна «Дискретна математика» є складовою циклу математичної, природничо-наукової підготовки фахівців.
Математика є теоретичним фундаментом комп’ютерної інженерії, i тому їй придiляється велика увага при пiдготовцi фахiвцiв у цiй галузi. Дискретна математика займає тут центральне мiсце, оскiльки саме з неї виростають три гілки програмної iнженерiї — алгоритми, програми, структури даних і саме вона надає формальну мову опису аналізу та синтезу схем. Добре закладений математичний фундамент дає можливість в подальшому навчити здобувача освіти методам оптимізації системотехнічних рішень, оцінки складності алгоритмів, підбору оптимальної структури даних i створенню ефективного та прозорого коду програми.
- Teacher: Ірина Олександровна Островська

- Teacher: Ірина Сергіївна Бельська
- Teacher: Андрій Доценко
- Teacher: Олена Миколаївна Олійник

- Teacher: Ірина Олександровна Островська
- Teacher: Наталія Михайлівна Чумаченко
- Teacher: Ігор Гуненко
- Teacher: Юрій Голубенко
- Teacher: Олександр Холодович

- Teacher: Наталія Сологуб

- Teacher: Наталія Павловська

- Teacher: Вікторія Горобець
- Teacher: Ірина Капацина
- Teacher: Олег Вячеславович Калашніков
- Teacher: Олександра Кузьменко

- Teacher: Наталія Сологуб

Практика зі спеціальності є невід’ємною складовою освітнього процесу з підготовки фахових молодших бакалаврів у закладі освіти. Вона є однією із форм адаптації здобувачів освіти до умов та характеру майбутньої професії та передбачає набуття практичних компетенцій економічної, облікової, податкової та аудиторської діяльності у ринкових умовах господарювання, вміння самостійно вести аналітичну та облікову роботу.
- Teacher: Вікторія Кошутська

Мета вивчення дисципліни полягає у формуванні теоретичних знань і практичних навичок щодо організації документування управлінської інформації та роботи з діловими паперами при підготовці компетентних фахівців, які можуть ефективно працювати з управлінськими документами, оптимізувати процеси документообігу та забезпечувати достовірність інформації для облікових і податкових потреб (розуміння сутності документів та їх ролі у фінансово-господарській діяльності, опанування основ організації документообігу, розвиток навичок автоматизації діловодних процесів, забезпечення правових основ обробки інформації, практичне використання документів у сфері обліку).
- Teacher: Вікторія Кошутська

Освітня компонента «Фінансовий облік» належить до дисциплін, вивчення яких є обов’язковим для фахової підготовки. Здобувачі освіти отримують теоретичні знання і практичні навички з фінансового обліку суб’єктів господарювання. Дані бухгалтерського обліку і фінансової звітності становлять основну інформаційну базу для прийняття рішень керівництвом та забезпечення всіх членів суспільства достовірною, своєчасною та корисною інформацією про господарську діяльність підприємства. Дисципліна «Фінансовий облік» містить питання оцінки та обліку активів, зобов’язань, капіталу, доходів, витрат та фінансових результатів підприємства.
- Teacher: Наталя Козіцька

- Teacher: Оксана Боровська
- Teacher: Наталя Задонська
- Teacher: Людмила Бондар
- Teacher: Олександр Холодович

- Teacher: Наталія Павловська
- Teacher: Ірина Капацина

- Teacher: Наталія Попова
- Teacher: Олександр Холодович
- Teacher: Ірина Сергіївна Бельська

- Teacher: Олександр Бондаровський
- Teacher: Євген Доценко
- Teacher: Наталія Варецька
- Teacher: Алла Нерубащенко
- Teacher: Олександр Холодович
- Teacher: Юлія Габова

- Teacher: Федір Бабійчук
- Teacher: Алла Сологуб

- Teacher: Світлана Коритна
- Teacher: Ірина Щепінська

- Teacher: Таміла Данілова
- Teacher: Анна Селезньова

- Teacher: Наталія Попова
- Teacher: Віктор Чепрага
- Teacher: Марія Бельська

- Teacher: Наталія Попова
- Teacher: Галіна Пліс
- Teacher: Алла Челюскіна
- Teacher: Наталія Громова
- Teacher: Юрій Голубенко
- Teacher: Олександр Леонтієнко
- Teacher: Олексій Гиль
- Teacher: Олексій Гиль

- Teacher: Наталя Задонська
- Teacher: Наталія Михайлівна Чумаченко
- Teacher: Марія Бельська
Вказана навчальна дисципліна покликана допомогти майбутнім фахівцям
розібратись в інформаційних технологіях, які застосовуються у транспортній
галузі, зокрема для автомобільного транспорту. Студенти матимуть змогу отримати
знання та навички використання сучасних розробок ІТ в транспортній сфері, як у
питаннях організації автомобільних перевезень так і ІТ компонентів в
транспортних засобах. Предметом вивчення є ІТ технології в транспортній сфері. Передбачається
також проведення лабораторних робіт.
- Teacher: Олексій Гиль

- Teacher: Ігор Коваленко
Навчальна дисципліна «Обладнання для ТО і ремонту автомобілів» забезпечує формування у здобувачів освіти комплексу професійних знань щодо методів і засобів технічного обслуговування (ТО) та поточного ремонту (ПР) автомобілів. Оволодіння знаннями технологічного обладнання для обслуговування і ремонту автомобілів є невід’ємним елементом підготовки висококваліфікованих фахівців у галузі автомобільного транспорту. В результаті вивчення дисципліни «Обладнання для ТО і ремонту автомобілів» здобувачі освіти зможуть: – ефективно використовувати у професійній діяльності нормативно-правові, законодавчі акти України, інструкції та рекомендації з експлуатації, ремонту та обслуговування колісних транспортних засобів автомобільного транспорту та їх систем; |
- Teacher: Олексій Гиль

- Teacher: Федір Бельський
- Teacher: Василь Манзюк
- Teacher: Василь Манзюк

Навчальна дисципліна «Іноземна мова ( за професійним спрямуванням)» є складовою циклу професійної підготовки фахівців освітньо- кваліфікаційного рівня «фаховий молодший бакалавр» в галузі автомобільного транспорту.. Зв'язок з іншими дисциплінами : ділова українська мова, технічна експлуатація автомобіля, правила безпеки дорожнього руху.формування у здобувачів освіти професійно орієнтованих комунікативних та мовленнєвих компетенцій (лінгвістичної, соціолінгвістичної і прагматичної) для забезпечення їхнього ефективного спілкування в академічному та професійному середовищі;
Мета вивчення дисципліни:
-формування у здобувачів освіти професійно орієнтованих комунікативних та мовленнєвих компетенцій (лінгвістичної, соціолінгвістичної і прагматичної) для забезпечення їхнього ефективного спілкування в академічному та професійному середовищі;
- придбання здобувачами освіти загальних компетенцій (декларативні знання, вміння й навички, компетенція існування та вміння вчитися);
- сприяння розвитку здібностей до самооцінки та здатності до самостійного навчання;
- сприяння у формуванні загальних компетенцій з метою розвитку особистої мотивації здобувачів освіти(цінностей, ідеалів); зміцнення їх впевненості як користувачів мови, а також їх позитивне ставлення до вивчення іноземної мови;
- формування критичного самоусвідомлення та вміння спілкуватися і робити вагомий внесок у міжнародне середовище, що постійно змінюється;
- розуміння та оцінювання різнопланових міжнародних соціокультурних проблем, для того щоб діяти належним чином у культурному розмаїтті професійних та академічних ситуацій.
- Teacher: Таміла Данілова
Вказана навчальна дисципліна покликана допомогти майбутнім фахівцям
розібратись в інформаційних технологіях, які застосовуються у транспортній
галузі, зокрема для автомобільного транспорту. Студенти матимуть змогу отримати
знання та навички використання сучасних розробок ІТ в транспортній сфері, як у
питаннях організації автомобільних перевезень так і ІТ компонентів в
транспортних засобах. Предметом вивчення є ІТ технології в транспортній сфері. Передбачається
також проведення лабораторних робіт.
- Teacher: Олексій Гиль
Вказана навчальна дисципліна надає можливість здобувачам фахової передвищої освіти отримати стійкі знання з будови і принципу дії механізмів, систем, агрегатів автомобілів та автомобіля в цілому: силової установки, електрообладнання, трансмісії, ходової частини, рульового керування, гальмової системи, кузова автомобіля і його обладнання, деяких перспективних агрегатів автомобілів.
Передбачається також проведення лабораторних робіт з дослідженням особливостей конструкції вузлів і агрегатів різних марок автомобілів.- Teacher: Олексій Гиль

- Teacher: Олена Миколаївна Олійник
- Teacher: Наталія Михайлівна Чумаченко

Як викладач української літератури, я пропоную здобувачам освіти навчальну дисципліну, спрямовану на глибше пізнання художньої культури нашого народу. Курс охоплює літературний процес від ХІХ століття до сучасності, знайомить із творчістю провідних українських письменників, їхніми художніми пошуками та суспільними ідеями.
Мета курсу – сформувати у здобувачів освіти цілісне уявлення про розвиток української літератури, розкрити взаємозв’язки літератури з історичними подіями, національною культурою та європейським контекстом. Особливу увагу приділяємо аналізу художніх текстів, умінню критично осмислювати літературні твори, знаходити в них актуальні для сучасного читача ідеї та проблеми.
У процесі навчання здобувачі освіти:
-
ознайомляться з ключовими літературними етапами та стилями (романтизм, реалізм, модернізм, авангард, шістдесятництво, постмодернізм тощо);
-
проаналізують творчість І. Франка, Лесі Українки, М. Коцюбинського, В. Стефаника, О. Кобилянської, П. Тичини, Л. Костенко та багатьох інших митців;
-
навчаться інтерпретувати художній твір як культурний і суспільний феномен;
-
розвинуть навички наукового аналізу та літературної критики.
Курс передбачає практичні заняття, дискусії, презентації, роботу з першоджерелами та науковими дослідженнями. Завершується він підсумковим заліком, що передбачає як теоретичні знання, так і вміння самостійно аналізувати літературні тексти.
Українська література – це не лише історія слова, а й історія боротьби, ідей та духовності нашого народу. Саме тому вивчення курсу є важливим кроком до усвідомлення власної національної ідентичності та формування культурного світогляду майбутнього фахівця.
- Teacher: Юлія Габова
- Teacher: Алла Адабір

- Teacher: Павло Малютін
- Teacher: Павло Малютін
- Teacher: Федір Бельський
- Teacher: Федір Бельський

- Teacher: Таміла Данілова
- Teacher: Анна Селезньова